Imkite ir skaitykit
Tarsi atsiliepdami į pirmosios lietuviškos knygos — M. Mažvydo „Katekizmo“ — kvietimą „Broliai ir seserys, imkit mane ir skaitykit / Ir tatai skaitydami permanykit“, išmaniųjų technologijų laikais ne mažiau aktualų nei Renesanso epochoje, Senamiesčio gimnazijos mokytojai sausio mėnesį ragino mokyklos bendruomenę skaityti.
Jie parašė pluoštas įtaigių anotacijų, pagrindžiančių, kodėl verta perskaityti vieną ar kitą knygą, o istorijos mokytoja, bibliotekos darbuotoja V. Šereikienė parengė šių knygų parodą. Kokias į literatūros programas neįtrauktas knygas rekomenduoja paskaityti mokytojai, aktyviai domėjosi dvylikos klasių mokiniai ir kolegos mokytojai.
Aplankiusieji parodą įsitikino, kad grožinę literatūrą mielai skaito ne tik humanitarės G. Boreišaitė, O. Butrimavičienė, R. Čiužienė, T. Jarmalienė, D. Paulauskienė, R. Saračinskienė, R. Stankevičienė, L. Vaškevičienė, A. Zaklikovskaja, bet ir socialinių mokslų mokytojos G. Bazilevičienė ir G. Vajauskienė, gamtos mokslams atstovaujančios Z. Breimelienė, D. Kasmočienė ir A. Rukšėnienė bei tiksliukas S. Brazauskas. Maloniai nustebino 1 b klasės mokinės K. Machmudovos parašyta H. Morris „Aušvico tatuiruotojo“ anotacija.
Gimnazijos mokytojų skaitymo diapazonas išties platus: tiek šiuolaikinių lietuvių autorių knygos (K. Sabaliauskaitės „Petro imperatorė“, R. Šerelytės „Izabelė“, J. Tumasonytės „Undinės“), tiek pasaulinį populiarumą pelnę kūriniai (G. de Maupassant „Stipri kaip mirtis“, S. Aleksijevič „Černobylio malda“, M. Obama „Mano istorija“), tiek ne visiems girdėti, bet intriguojantys tekstai (S. Johnsono „Kas paėmė mano sūrį?“, D. Eberhardo „Vaikų kaitai“, M. Bussi „Laikas yra žudikas“).
O ką gimnazijos bendruomenei siūlo direktorė R. Čiužienė? Štai keletas direktorės rekomenduojamų laisvalaikiui knygų: Nobelio premijos laureatės O. Tokarczuk „Bėgūnai“, B. Jonuškaitės „Maranta“, P. Hawkins „Mergina traukiny“. Taigi rinktis tikrai turime iš ko, o rekomenduojamų perskaityti knygų paroda — įtaigi paskata imti ir skaityti.
Senamiesčio gimnazijos informacija