PROJEKTINĖ VEIKLA

eTWINNING projektas „BŪKIME KARTU“  2012-2013 m. m.

Projekto autorė– Jonavos Senamiesčio gimnazijos anglų kalbos mokytoja Leonora Večkienė.

PROJEKTO LAIKAS– 2012  spalis-2013 gegužė

PROJEKTO TIKSLAS-analizuoti per šeimos kartų pjūvį įvairių gyvenimo aspektų kaitą Lietuvoje ir projekto partnerių šalyse.

MOKINIŲ GRUPĖS:  14-16 metų mokiniai

PROJEKTO DALYVIAI:

Projekto koordinatorė: Jonavos Senamiesčio gimnazija (1D klasė, 15 mokinių)

Giuseppe Filigenzi, ISISS Pacifici de Magistri, Sezze, Italija

Dilek Kayali, Askale Imbk Anadolu lisesi, Erzurum, Turkija

Yiannis Themelis, Geniko Lykeio Eleosas, Graikija

Magdalena Korziuk, Gimnazyja Nr.2 Chelm, Lenkija

PROJEKTO VEIKLOS  MOKYKLOJE

Mėnuo

Veiklos

Pastabos

2012m spalis-lapkritis

Projekto registracija,  asmeniniai bei darbo grupių prisistatymai. Mokyklos bei savo regiono /šalies pristatymas.

Mokinių darbo grupių sudarymas, koordinatorių skyrimas,  temų integravimas į anglų kalbos pamokas, medžiagos patalpinimas į Twinspace.

2012m. lapkritis

Projekte dalyvaujančių šeimų pristatymas per šeimų medžius( Integracija su daile).

 

 

2012m. gruodis

Projekto logotipo kūrimas. Kalėdų tradicijos projekto partnerių šalyse. Kalėdinės popietės, pasikeitimas dovanomis, video sveikinimai.

 

 

2013m. sausis

Klausimyno apie trijų kartų( senelių, tėvų ir vaikų) gyvenimą kūrimas.

 

  Maitinimosi ypatumai  trijų kartų gyvenimuose

Mėgstamiausių receptų šeimoje pristatymas. Virtualios receptų knygos kūrimas.

Mėgstamiausių pateikalų gaminimas (Video).

 

Aspektų paskirstymas darbo grupėms.

2013m. vasaris-kovas

Mados ir aprangos elementai trijų kartų gyvenimuose.

Muzikos  vaidmuo įvairiose kartose.

 

 

2013m. balandis- gegužė

Pasirengimas popietei.Projekte dalyvaujančių šeimų bei projekto dalyvių  bendra popietė.

 

 

 

Mokiniai  naudos Twinspace, blogus, Wiki, įvairias Microsoft Office , filmų kūrimo programas, tobulins savo IKT , anglų kalbos,   geografijos, istorijos,meninius įgūdžius.Dirbdami  grupėse , tobulins savo komunikacinius,  kalbinius bei vadybinius gebėjimus, ugdysis atsakomybės  jausmą bei kūrybinį mastymą.